Da im da pare unapred? Ne pada mi na pamet.Crkne automat ,što će se često i dešavati ,pošto im je kvalitet upitan zbog burazerskog tendera ili nabavke i šta onda .Ne platiš kartu a kontrola.Napraviće se gužve i na ulazu ,pogotovo na izlazu iz autobusa.Loše rešenje.Šta kad stane kod Futoške pijace ili Najlona, ima da izlaze ljudi deset minuta.
Kad se neko iz vlasti ili javnih preduzeca ponudi da mi ustedi novac, ja se nehotice hvatam za dzep - da mi ne ukradu ceo novcanik. Uslovni refleks posle XX godina zivota u Srbiji
Budisavcani ulaze u pilot projekat dinar za eGrejanje u autobusima!!!Juče -3 stepena u budisavskom u 6 …Momentalna smena direktora koji prisiljava otpravnike da puštaju u saobraćaj tehnički neispravna vozila(Luft izmedju vrata gde fali keder guma)duva neverovatno.Policija bi mogla početi da se meša u svoj posao i pretrpane autobuse iskljucuje iz saobraćaja kada vec mogu vozače automobila koji imaju ogranicen broj sedišta…..Dok se ne pobunimo biće ovako da direktor sa vozačem dolazi u 10 sati na posao,a narod…..
Sistem je lose zamisljen pre svega zbog nesposobnosti gradske uprave koja upravlja GSP-om tako da tamo nema nikoga ko moze bilo sta da unapredi.
Po njihovoj zamisli ulazim u autobus u Rakovcu, čekiram se, dolazim do gradske zone, onda se odčekiram, pa odmah uradim validaciju mesečne karte. Zar nisam mogao da se prijavim sa mojom mesečnom, da ono što pokriva mesečna bude besplatno a za razliku da mi se skine kredit. Ovako ću se odčekirati par desetina metara kasnije ili sistem neće dobro očitati lokaciju ili internet neće raditi u tom trenutku i ja ću biti oštećen. Vidim da ću otkazati mesečnu jer je retko koristim a ovim sistemom je dovedena do besmisla.
Bilo mi je lakše da ustanem i kod vozača kupim razliku karte i barem je sve odmah jasno, bez prevare.
Da se dozvoli kao u bg pa ko misli da ima bolji plan da moze konkurentan da bude ovim strucnjacima nek izvoli.ali opet kad razmislim ista bi to bratija bila
Kako da skupim 5 karata, kada koristim mesecnu. Par puta mesecno koristim i prigradske linije. Zasto ne mogu na karticu koja mi sluzi kao mesecna da dodam i sredstva za kupovinu karata koje nisu pokrivene mesecnom?
Sistem koji je uveden u Novom Sadu, nigde ne funkcionise lepo (firma koja je izvela sistem). Pogledajte info table, 50 % vremena ne rade, sistem se boot-uje ili je danima zaglavljen pa ne daje informaciju o dolascima. Validacija cesto ne radi a onda imamo i ljudski faktor. Vozac na nekom uredjaju ukljuci da je na liniji a ide negde drugde. Info tabla najavljuje dolazak autobusa, autobus prodje i ne stane. Dispecer kaze, vozac nije iskljucio, sta vec treba da iskljuci. Uglavnom sistem ne radi a najgore je sto u GSP-u nemaju nekoga ko moze da osmisli sistem i da ga naruci.
cek, jel to znaci da kada se potrosi ta karta treba praviti novu
@Novosadjani
navedi u kojim gradovima ako znas. botovski kucas napamet
u onim kojima sam ja bio vazile su vremenske karte za gradski prevoz koji postoji u tom gradu.
cak su za duzi vremenski period jeftinije od ovih ovde
Čitam komentare i nemogu da verujem koliko negativnosti, lupetate a nemate pojma .... personalizovane karte ostaju i godišnje i mesečne i to po istoj ceni kao i do sada, ovi e-novcanici su nepwrsonalizovane karte , niko nemoze da vas prati a koga briga mnogo ste bitni. Check in i check out za vašu info funkcioniše u X gradova i nema nikakvi problema što ne bi i kod nas. Lepo iskoristite promo period i za 5 pojedinacni karata uzmite besplatno E novčanik i nećete morati ni da izdvojite 400 dinara. Sta jos e novčanik nema rok trajanja. Eto nadam se da sam pomogao nekom
Čim si se odjavio nemaš više važeću kartu. Ako uđe kontrola, plaćaš kaznu.
Proveravaće nepersonalizovane kao i personalizovane (mesečne) karte.
Ako imaš mesečnu kartu, to ostaje kao i dosad.
Sistem je prilično glup. Treba ukinuti odjavu (overu pri izlasku) na linijama koje ne izlaze van 1. zone. Treba uvesti vremenske karte i njihovu kupovinu SMS porukom i aplikacijom. Treba popraviti validatore tako da pokazuju sledeće, a ne prethodno stajalište. Treba uvesti i automate za prodaju karata.
Kolege i ja smo bili u kancelariji Poverenika za zaštitu podataka o ličnosti u Novom Sadu i ukazali im na problem oko čekiranja korisnika personalizovanih kartica i ljubazni službenici su nam rekli da sva saznanja i dokaze koje imamo uputimo na imejl office@poverenik.rs kako bi oni mogli da pokrenu inspekcijski nadzor i utvrde šta se i kako događa i zaštite prava građana, te smo to i učinili.
Pozivamo i sve ostale građane koji imaju personalizovane mesečne kartice da upute Povereniku na ovaj imej prijave za inspekcijski nadzor kako bi ovaj organ zaštitio naša prava i zabranio stalno čekiranje korisnika personalizovanih kartica nakon postupka inspekcije koju imaju i time zabranio da GSP prati kretanje građana, što mislimo da nikako ne mogu da vrše.
Što više prijava to će biti ažurniji u zaštiti naših prava na privatnost i zaštitu podataka o ličnosti koji si garantovani kako međunarodnim aktima, tako i Ustavom Srbije i zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
Naći ćemo načina da "zaobiđemo sistem." Niko mi nije odgovorio na pitanje šta se dešava ako se odjavim na validatoru a ne izađem iz autobusa?
Drugo, zašto nema tih njihovih "Maksim box" - ova u svim delovima grada? Koliko sam video na mapi, nema recimo Petrovaradin, Klisa, itd...Kako će oni da vrše dopunu? Da se dovlače u grad, i pri tome da plate punu cenu karte u busu?
Kako će kontrola kad naiđe, da vrši proveru e novčanika, ko se prijavio, a ko odjavio...?
Mnoga pitanja sam postavio vozačima u autobusu za ovaj sistem, odmahuju glavom, jer ni oni ne znaju...
Imam NS smart karticu za prevoz kao zaposleno lice, i frima uplaćuje svaki mesec određeni iznos novca GSP-u? Šta sada a šta za ubuduće?
e-novčanik može da se dopuni ka kiosku SAMO na iznose 200, 500 i 1,000 dinara.
S obzirom da se poništavanjem jedne karte skida 65 dinara, uvek će nam ili faliti za kartu ili ćemo ostavljati kusur GSPu
Ovaj sistem za e-novčanik može da bude dobar korak ka boljem, ali kao što su mnogi rekli ovde u komentarima ima dosta nepraktičnosti koje bi trebalo rešiti.
Ono što jeste problem veliki iz ugla zakonitosti jeste što korisnici mesečnih personalizovanih kartica moraju da se stalno čekiraju i tako ih GSP po imenu, prezimenu, adresi stanovanja i tome da li su građani, penzioneri, invailidi i sl (zavisno od kartice) prate stalno i u realnom vremenu mogu da vide njihovo kretanje - gde su i šta rade, a što je kao da su kriminalci i što je protivzakonito (pre svega protiv je zakona o zaštiti podataka o ličnosti). Imajući u vidu veliki broj ovih korisnika kao i mogućnsoti koje daje današnja tehnologija može se samo zamisliti kakve to teške posledice može imati po prava građana i šta sve još taj sistem može uraditi što je zastrašujuće.
GSP se ovim nezakonitim praćenjem korisnika mesečnih personalizovanih kartica postavlja iznad zakona, ali i obavlja poslove koji nikako nije njihov niti može biti njihov, jer čak i kada policija želi nekoga da prati za to mora imati odobrenje suda kome mora da dokaže da drugim merama nije mogla prikupiti dokaze za konkretno određeno lice koje je osumnjičeno i to samo za teška krivična dela, a GSP izgleda vrti kako hoće.
Bio sam u Poljskoj u Krakovu i tamo si mogao da kupiš papirnu kartu za sedam dana npr. ili dnevnu ili u busu za jednu vožnju kupiš na automatu sa displejom u busu samostalno ne mora vozač ništa. Ovo kod nas je lakrdija posebno check out na izlasku, to će takvu pometnju da napravi da niste svesni.
Ja se busom vozim najviše pet, šest puta godišnje i za to mi se uopšte ne isplati da vadim ovu karticu kako bih kartu plaćao 65 dinara umesto 100 dinara.
Izradu kartice bih platio 400 dinara a to mi je cena za četiri vožnje ako bih kartu kupovao kod vozača.
Tako da ću jami dalje da pravim zastoj saobraćaja dok mi vozač ne isprinta onu kilometarsku kartu.
A takvih kao ja koji retko kada koriste prevoz ima na hiljade u ovom gradu. I oni koliko se puta voze gradskim prevozom neće im se isplatiti da plaćaju 400 dinara za izradu kartice.
Jednostavniji sistem im je da uvedu plaćanje karata SMS-om kao u Beogradu.
Nekada je Beograd bio noćna mora za kupovinu i poništavanje karata za prevoz, Novi Sad je bio svetlosnu godinu ispred njih.
Sada je obrnuta situacija.
Plus što će ova kartica sa e-novčanikom imati rok važenja od 2 godine pa onda ponovo treba vaditi i plaćati novu a smisliće caku da nećeš moći sa stare kartice da prebaciš novac na novu karticu već će te naterati da se bezveze okolo vozikaš kako bi potrošio novac.
Budalaština.
Ček aut?! Kakve su to nebuloze? Pa ljudi će se gurati po autobusu pre izlaska da čekiraju kartu i stvoriće se totalni haos. Zar nije logičnije da na validatoru postoje zone, kao što je to u mnogim drugim gradovima, i da kada uđete u autobus i odradite ček in odmah izaberete zonu. U konkretnom primeru u članku, ako koristite futoški autobus u Novom Sadu pritisnete zonu 1, a ako idete iz Futoga zonu dva.
U Beogradu su BusPlus zamenuli plaćanjem putem sms poruke. I mnogo je lakše tako. Jeste promena na bolje, ali ne znam čemu kod nas nešto što je odavno odbačeno kao nepraktično.
Možeš da ih koristiš i dalje, ali ne možeš da ih dopuniš za plaćanje vožnje u zoni koja nije pokrivena mesečnom kartom. Da su hteli, mogli su da naprave logičan sistem da se plaća razlika između gradske cene i cene krajnjeg odredišta.
Odjavljivanje kad izlaziš iz autobusa? Pa gde to ima. Sa validatorima koji malo, malo ne rade to baš neće moći. O grupisanju putnika oko validator, gužvi i haosu ne bih komentarisao.
Sigurno će biti problema za čekiranje na izlasku u to ne sumnjam
Ali identični sistem je na Kanarima od pre nekih 8 godina i funkcioniše bez problema, jeste jednostavnje
Stvar je navići se :-)
skoro videti JGSP NS bus. Strpiću se nekako do marta pa na biciklo Za ovakav lopovluk i idotluk ne dam dinara.Gledam neki dan uveli stari volvo autobus stolice se klimaju a pod u elementrano raspadu
Mene samo zanima ko taj bolid koji je izmislio ovako maloumni i apsolutno nepraktični sistem. A, možda još zanimljivije, ko su ti krembili koji su to odobrili? XD
Zamislite, molim vas, taj kupleraj, nervozu i gužvu prilikom izlaženja iz autobusa kod Futoške ili kod Pošte u centru jer svi moraju da se čekiraju kada izlaze. Ovaj sistem nikom drugom ne pomaže, isključivo vozačima. Opet putnici ispaštaju. Koje razočarenje. Jako želim da odem odavde.
Manjem razmaku u smislu vremena tj cesce ne bi bilo guzvi kao i da su autobusi dostojni gradjana i grada Novog Sada ne bi bilo potrebe za ovim nacinom placanja. Ovako cista pljacka gradjana i cinjenje taxi udruzenjima koji jako skupo naplacuju svoje usluge.
Nama je prof.na fakultetu govorio "Samo se beba raduje promenama, kada joj menjaju pelene".
Da ste malo putovali po Evropi, videli biste da isto tako funkcionise kao što će i kod nas. Nije mi jasno zasto mrzite sve to je novo.
Ne ulazim u to ko se učepio i zaradio. Ali, nije mi jasno.
Toliko se radujem što ću kupiti karticu, dopuniti i koristiti kada mi zatreba bez da vadim ličnu karticu za prevoz jer ga ne koristim stalno niti da ometam vozača sa sitnim parama i vraćanjem kusura ni proveravanjem da li imam sitno za autobus.
Zašto ljudi? Zašto mrzite sve što je novo?
U Parizu, udjete u metro, prijavite se, izlazite iz metroa prijavite se. Nije teško. U Turskoj, ista priča...šta vam nije jasno? Zašto?....i tako....
Jedno ozbiljno pitanje: da li mi koji smo do sada koristili NSmart kartice za zaposlene možemo da nastavimo da ih koristimo kao i do sada ili i mi moramo da pređemo na ove nove NStupid kartice?
Cilj je bio napraviti jednostavan sistem koji će ubrzati i olakšati vozačima i građanima korišćenje prevoza. A dobilu smo zastareli, komplikovani sistem naplate koji će usporiti ulaz i izlaz u vozila. Za 6 meseci će ga ukinuti i smišljati neki drugi, al važno da će naše novce ta ovu glupost od sistema neko strpati u džep!
Све ме занима ко то за истинит коментар стиска палац доле,таквих болесника у Новом Саду има и биће ,а Грас је дно дна што се јавног превоза тиче,још шпорет на дрва да убаце како грађани у првим јутарњим поласцима не би седели на мокрим седиштима и удисали издувне гасове,ала су напредовали још око соколово да убаце за очитавање електронског новчаника
Vratiti kucalice iz sedamdesetih.Uveli lolometarski račun kad se kupuje kod vozača.Ne prijavljujte se to je krađa vašeg novca i kreditiranje GSPa firme koje je ove 1988 dovela na vlast.Ukinuti povlastice penzionerima.
da se prijaviš pri ulasku u autobus. Ako od futoške pijace ideš dvojkom do Satelita ne moraš da se odjaviš. Međutim, ako koristiš neke od prigradskih linija i često bespotrebno praviš gužvu putnicima koji idu van NS, pa neka ti ne bude teško da se odjaviš je nisi ni trebao biti u tom autobusu
Taj "check out" je trebalo organizovati na autobuskoj stanici, na kojoj izađeš. Znači kad izađeš iz busa, "čekiraš" na "nekoj spravi" koja stoji na konstrukciji stanice.
Ne bi bilo gužve na izlazu iz busa, izađeš lepo, čekiraš se, a ovi što ulaze "prave gužvu oko validatora".
Ovako, gužvu prave i ovi što izlaze i ovi što ulaze.
Ukoliko uđem u "gradsku" liniju i ne uradim "check out" koliko će mi sistem skinuti sa kartice?
Ako je odgovor 65, nema potrebe za odjavom u gradu....easy...a ako je odgovor drugačiji, otvara se prostor za tužbe! Opet easy!!!
U BG sjajno radi sistem naplate putem SMS-a. Grad je 5 puta veći, a cena karte je 50 dinara za 90 minuta vožnje. Vrlo jednostavno, bez izrade e-karata, validatora, check in & out i budalaština. Zašto je to teško bilo prepisati ovde u NS?
Mogli su da naprave bilo sta sto je pametnije. Aplikacija sa NFC-om, placanje sa platnim karticama, skeniranje qr koda na validatoru i kupovina i placanje preko aplikacije. Jednostavno GSP zivi u proslom veku i nesposobni su. Ideja im je otprilike kao nekadasnja kartica za vise voznji koja se kucala u automatu, jedina razlika je sto je taj sistem funkcionisao a ovo jedna radi, tj. vise ne radi nego sto radi. Ako su vec uveli elektronsku kartu, zasto nema vremenske i dnevne karte kao u Beogradu. Neki putnici moraju da promene 2 prevoza i onda moraju da kupe dve karte a voze se relativno kratko.
GSP izbegava odgovor na jednostavno pitanje. Recimo putnik ima e-novcanik. Vozi se u gradskoj zoni ali koristi prigradske linije. Putnik ulazi u gradskoj zoni, prijavljuje se, pokusava da se odjavi u gradskoj zoni i da izadje, u tom trenutku validator nema vezu preko interneta sa serverom, neuspesno je odjavljivanje. Putnik izlazi i sistem umesto 65 dinara mu naplacuje 100-200 dinara vise koliko kosta karta do krajnjeg odredista.
Da li sistem moze da se napravi da zapamti odjavljivanje pa da istu informaciju dojavi sistemu kada se uspostavi veza, kako putnik ne bi bio ostecen?
Kako se resavaju ovakvi problemi? U Beogradu je nekada postojala mogucnost da se prilikom validacije izabere zona u kojoj vazi karta.
od nas prave budale i krave muzare... Namestili posao SNS firmi i preko ledja gradjana sisaju pare. Ali dobro... tako je to kad se pokradu izbori, a ti sedis kuci i neces da izadjes na ulicu....
Mogu da se kladim da će 'check in" još i funkcionisati. Ali "check out" će, garant, često bagovati. One metarske trake zvane Karta, idiotluk su na kub. Ovo duplo čekiranje idiotluk na kvadrat. Napredujemo, svakog dana u svakom pogledu.
Baš ste olakšali kupovinu svakome ko posećuje Novi Sad. Spremi doktoran i uspešno kupi kartu za BUS!
Ne znam da li vam je neko rekao, ali postoje i platne kartice banaka (naročito one bez kontaktne, a rade i na na telefonima), može se lako i brzo platiti i njima.
Ево уђем у Лединцима идем у Раковац, нема настрешњице на бус станици,нема уличног светла,нема пешачког прелаза,нема киоска,нема паметне табле ,а шта има кршине од буса па плати 150 динара за две станице
Znači nazvali su komad plastike, koji moraš FIZIČKI kupiti i isto tako dopuniti e-novčanik!? Bukvalno se ne sećam da je bilo bezobraznijih, nestručnijih i zlonamernijih ljudi na čelnim mestima u ovom gradu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Počinje primena "e-novčanika" u autobusima GSP-a: Evo kako sistem funkcioniše
Autor: 021.rs
Novi Sad
•22.01.2024.
•06:21
Komentari 68
Mikula
mile
Anonymous
Maher
/
Pera
Po njihovoj zamisli ulazim u autobus u Rakovcu, čekiram se, dolazim do gradske zone, onda se odčekiram, pa odmah uradim validaciju mesečne karte. Zar nisam mogao da se prijavim sa mojom mesečnom, da ono što pokriva mesečna bude besplatno a za razliku da mi se skine kredit. Ovako ću se odčekirati par desetina metara kasnije ili sistem neće dobro očitati lokaciju ili internet neće raditi u tom trenutku i ja ću biti oštećen. Vidim da ću otkazati mesečnu jer je retko koristim a ovim sistemom je dovedena do besmisla.
Bilo mi je lakše da ustanem i kod vozača kupim razliku karte i barem je sve odmah jasno, bez prevare.
Djomla
@Novosadjani
Sistem koji je uveden u Novom Sadu, nigde ne funkcionise lepo (firma koja je izvela sistem). Pogledajte info table, 50 % vremena ne rade, sistem se boot-uje ili je danima zaglavljen pa ne daje informaciju o dolascima. Validacija cesto ne radi a onda imamo i ljudski faktor. Vozac na nekom uredjaju ukljuci da je na liniji a ide negde drugde. Info tabla najavljuje dolazak autobusa, autobus prodje i ne stane. Dispecer kaze, vozac nije iskljucio, sta vec treba da iskljuci. Uglavnom sistem ne radi a najgore je sto u GSP-u nemaju nekoga ko moze da osmisli sistem i da ga naruci.
/
@Novosadjani
navedi u kojim gradovima ako znas. botovski kucas napamet
u onim kojima sam ja bio vazile su vremenske karte za gradski prevoz koji postoji u tom gradu.
cak su za duzi vremenski period jeftinije od ovih ovde
Highlander
Ivan
Mislim da bi vam dete od 6 god. bolji sistem smislilo .
Jovana
Novosadjani
Nikola
Proveravaće nepersonalizovane kao i personalizovane (mesečne) karte.
Ako imaš mesečnu kartu, to ostaje kao i dosad.
Sistem je prilično glup. Treba ukinuti odjavu (overu pri izlasku) na linijama koje ne izlaze van 1. zone. Treba uvesti vremenske karte i njihovu kupovinu SMS porukom i aplikacijom. Treba popraviti validatore tako da pokazuju sledeće, a ne prethodno stajalište. Treba uvesti i automate za prodaju karata.
Major
Studenti
Pozivamo i sve ostale građane koji imaju personalizovane mesečne kartice da upute Povereniku na ovaj imej prijave za inspekcijski nadzor kako bi ovaj organ zaštitio naša prava i zabranio stalno čekiranje korisnika personalizovanih kartica nakon postupka inspekcije koju imaju i time zabranio da GSP prati kretanje građana, što mislimo da nikako ne mogu da vrše.
Što više prijava to će biti ažurniji u zaštiti naših prava na privatnost i zaštitu podataka o ličnosti koji si garantovani kako međunarodnim aktima, tako i Ustavom Srbije i zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
Hm...
Drugo, zašto nema tih njihovih "Maksim box" - ova u svim delovima grada? Koliko sam video na mapi, nema recimo Petrovaradin, Klisa, itd...Kako će oni da vrše dopunu? Da se dovlače u grad, i pri tome da plate punu cenu karte u busu?
Kako će kontrola kad naiđe, da vrši proveru e novčanika, ko se prijavio, a ko odjavio...?
Mnoga pitanja sam postavio vozačima u autobusu za ovaj sistem, odmahuju glavom, jer ni oni ne znaju...
Imam NS smart karticu za prevoz kao zaposleno lice, i frima uplaćuje svaki mesec određeni iznos novca GSP-u? Šta sada a šta za ubuduće?
Milan NS
S obzirom da se poništavanjem jedne karte skida 65 dinara, uvek će nam ili faliti za kartu ili ćemo ostavljati kusur GSPu
Dušan ZG
Glasali ste za to .
Nema ljutiš.
Ko je malo mlađi neka beži iz tog korumpiranog svinjca od države.Ostali daljinski u ruke i čekajte na televizoru šta će Vam političari reći večeras.
Smisao i poenta
Ono što jeste problem veliki iz ugla zakonitosti jeste što korisnici mesečnih personalizovanih kartica moraju da se stalno čekiraju i tako ih GSP po imenu, prezimenu, adresi stanovanja i tome da li su građani, penzioneri, invailidi i sl (zavisno od kartice) prate stalno i u realnom vremenu mogu da vide njihovo kretanje - gde su i šta rade, a što je kao da su kriminalci i što je protivzakonito (pre svega protiv je zakona o zaštiti podataka o ličnosti). Imajući u vidu veliki broj ovih korisnika kao i mogućnsoti koje daje današnja tehnologija može se samo zamisliti kakve to teške posledice može imati po prava građana i šta sve još taj sistem može uraditi što je zastrašujuće.
GSP se ovim nezakonitim praćenjem korisnika mesečnih personalizovanih kartica postavlja iznad zakona, ali i obavlja poslove koji nikako nije njihov niti može biti njihov, jer čak i kada policija želi nekoga da prati za to mora imati odobrenje suda kome mora da dokaže da drugim merama nije mogla prikupiti dokaze za konkretno određeno lice koje je osumnjičeno i to samo za teška krivična dela, a GSP izgleda vrti kako hoće.
Miloš
Otišao iz Srbije
- Meša Selimović .
Pera
Nudim vam dva resenja: 1.otkucate odmah dva puta za redom
bananarama
Izradu kartice bih platio 400 dinara a to mi je cena za četiri vožnje ako bih kartu kupovao kod vozača.
Tako da ću jami dalje da pravim zastoj saobraćaja dok mi vozač ne isprinta onu kilometarsku kartu.
A takvih kao ja koji retko kada koriste prevoz ima na hiljade u ovom gradu. I oni koliko se puta voze gradskim prevozom neće im se isplatiti da plaćaju 400 dinara za izradu kartice.
Jednostavniji sistem im je da uvedu plaćanje karata SMS-om kao u Beogradu.
Nekada je Beograd bio noćna mora za kupovinu i poništavanje karata za prevoz, Novi Sad je bio svetlosnu godinu ispred njih.
Sada je obrnuta situacija.
Plus što će ova kartica sa e-novčanikom imati rok važenja od 2 godine pa onda ponovo treba vaditi i plaćati novu a smisliće caku da nećeš moći sa stare kartice da prebaciš novac na novu karticu već će te naterati da se bezveze okolo vozikaš kako bi potrošio novac.
Budalaština.
lulu
Lana
SuperN.
@Šanel od Kokoa
CK
Super
Ali identični sistem je na Kanarima od pre nekih 8 godina i funkcioniše bez problema, jeste jednostavnje
Stvar je navići se :-)
Džabadaja
Johnny
Btw, "e-novčanik", za nešto što moraš da kupiš na trafici, i onda posle dve godine da baciš i kupiš novo, HAHAHAHAHA! IT stručnjaci, nema šta.
kb
Zamislite, molim vas, taj kupleraj, nervozu i gužvu prilikom izlaženja iz autobusa kod Futoške ili kod Pošte u centru jer svi moraju da se čekiraju kada izlaze. Ovaj sistem nikom drugom ne pomaže, isključivo vozačima. Opet putnici ispaštaju. Koje razočarenje. Jako želim da odem odavde.
Da
Novosadjanka
Da ste malo putovali po Evropi, videli biste da isto tako funkcionise kao što će i kod nas. Nije mi jasno zasto mrzite sve to je novo.
Ne ulazim u to ko se učepio i zaradio. Ali, nije mi jasno.
Toliko se radujem što ću kupiti karticu, dopuniti i koristiti kada mi zatreba bez da vadim ličnu karticu za prevoz jer ga ne koristim stalno niti da ometam vozača sa sitnim parama i vraćanjem kusura ni proveravanjem da li imam sitno za autobus.
Zašto ljudi? Zašto mrzite sve što je novo?
U Parizu, udjete u metro, prijavite se, izlazite iz metroa prijavite se. Nije teško. U Turskoj, ista priča...šta vam nije jasno? Zašto?....i tako....
Šanel od Kokoa
Sale
Баба Перса
kiza
Mile
Dragan
Natali
Ns72
Dzon Vilson
need for speed
...omogućavaju i dopunu u iznosu od 200 do 10.000 dinara. ŠTAAAA!
Ili 200 ili 10.000 rsd ?? Hoćeš jednu kartu ili dve godine?
Organizacija
Ne bi bilo gužve na izlazu iz busa, izađeš lepo, čekiraš se, a ovi što ulaze "prave gužvu oko validatora".
Ovako, gužvu prave i ovi što izlaze i ovi što ulaze.
/
a koliko onda treba da se uvede da placamo vremenski za bilo koji bus u gradu
Mićo
Đole
Ako je odgovor 65, nema potrebe za odjavom u gradu....easy...a ako je odgovor drugačiji, otvara se prostor za tužbe! Opet easy!!!
Lala
Sava
bns
Pera
Realista
Zebra
Pera
Da li sistem moze da se napravi da zapamti odjavljivanje pa da istu informaciju dojavi sistemu kada se uspostavi veza, kako putnik ne bi bio ostecen?
Kako se resavaju ovakvi problemi? U Beogradu je nekada postojala mogucnost da se prilikom validacije izabere zona u kojoj vazi karta.
Путар Милојко
696
Nazdravlje.
Mladen
Vanja
Novonasađeni
Ne znam da li vam je neko rekao, ali postoje i platne kartice banaka (naročito one bez kontaktne, a rade i na na telefonima), može se lako i brzo platiti i njima.
Trollface
Nije
Путник
Jaja
Interesuje me ko se i koliko ugradio u ovu katastrofu od sistema, i time omogucio da tender ostane zatvoren za dobre opcije...
Gradjanin X
Vuk
Indijanci
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H